TERUG NAAR NEDERLAND

Vanmorgen waren we al weer vroeg op, te vroeg eigenlijk, nog even naar de zee gekeken. Daarna ontbijt en om half tien reden we weg naar Accra. Het ging heel voorspoedig want om half twaalf waren we al in de boekwinkel. Boardingpassen uitprinten en wat kleine zaken. Daarna met zijn zessen gaan eten, Tiny kip met patat en de rest een large pizza. Heerlijk maar erg groot, ik kon maar de helft op maar Nadine kwam nog een stuk verder. Nadine en Bertine namen hun deel mee voor vanavond in het hotel. De rest ging naar Samuel en Gideon voor thuis.

Na het eten omkleden voor de reis en toen naar het vliegveld. Om half vijf waren we al op het vliegveld, wel vroeg want het toestel vertrekt om 10 voor 10 vanavond, maar nu kunnen Bertine en Nadine voor de avond in hun hotel zijn en dat is nu prioriteit. Wanneer ze in het hotel zijn zullen ze ons bellen. Om half acht morgenochtend brengt Gideon ze dan naar de bus, die wanneer hij vol is om 9 uur vertrekt en anders later.

Om ruim half zes komt er een telefoontje dat Nadine en Bertine veilig in hun hotel zijn aangekomen. Dus dat is een geruststelling.

Nu onze vlucht nog, in elk geval staat aangegeven dat het toestel op tijd aankomt in Accra dus kan hij ook op tijd vertrekken. Christine hoopt ons op Schiphol af te halen, we hopen dat het weer goed is dat wil zeggen dat het niet glad is. De kou is niet erg daar hebben we op gerekend, we hebben beiden onze warme Noorse korte jas bij ons.

We hopen wanneer we thuis zijn nog één stukje te schrijven over de toestand in Ghana die snel verslechterd en daarna hopen we DV bij een volgende reis weer verslag te doen.

Eén gedachte over “TERUG NAAR NEDERLAND

• 12.03.2013 om 22:28
    Permalink

We hebben iedere dag de verslagen gelezen en zo erg meegeleefd.
    Als we dit typen zitten jullie in het vliegtuig en we hopen dat de reis voorspoedig verloopt. Wel maakt Marieke zich erg zorgen over de toestand in Tema. Hopelijk is het in mei weer allemaal rustig daar.
    Fijn dat het met de “weeskinderen ” goed gaat.